
1- فلوچارت سازمانی دریافت سفارش
- اپراتور مرکزی
- ارسال به سرپرست شهر
- ارسال به راننده منطقه مورد تقاضا
- جمع آوری توسط راننده منطقه
2- روند شستشو
- جمع آوری توسط راننده منطقه
- ارسال اطلاعات به سرپرستی شهر و رزرو نوبت در کارگاه
- انتقال فرش به انبار جمع آوری
- ارسال به کارگاه
- روند شور انجام می گردد
- شستشو در نوبت خود
- مرحله میکروب زدایی
- ارسال به گرم خانه
- جمع آوری پس از خشک شدن فرش
3- روند تحویل به مشتری
- ارسال به انبار تحویل
- تحویل به راننده منطقه
- هماهنگی راننده با مشتری جهت تحویل
- تحویل به مشتری
- رضایت مشتری
- بله
- پایان فاکتور و تسویه حساب فاکتور
- خیر
- مرجوع فرش عدم کیفیت مطلوب به مرحله شماره 2
4- فرش ها به مشتری تحویل میگردید
- مشتری کالا های خود را در حضور راننده منطقه بازدید نمایید و در صورت هر نوع ایرادی باید به راننده علام نماید
- راننده فرم تحویل به مشتری را به مشتری تحویل دهد.
5- کلیه روند الکترونیکی میباشد
- جایگزین فاکتور کاغذی کارت های NFC می باشد
- پس از فاکتور الکتورنیکی توسط راننده منطقه یک پیامک حاوی کد پیگیری و لینک فاکتور برای مشتری پیامک می شود
- جهت روند سیستم قدیم که توسط اتحادیه ها در دستور کار گذاشته شده است در زمان تحویل فرش به شرکت از مشتری امضاء الکترونیکی گرفته میشود
- کاملا سیستم آنلاین بوده ومشتریان گرامی می توانند وضعیت فرش خود را میتوانی با شماره پیگیری ارسالی مشاهده نمایند.
- پرداخت از دو روش انجام می پذیرد.
- آنلاین (در هر زمان پرداخت شود به واحد مالی شرکت ارسال و در پنل داشبرد مشتری برای رانندگان ارسال میگردد)
- نقدی
6- هر نوع مشکل با رانندگان و یا سر پرست
مشتریان گرامی میتوانند به واحد شکایات به شماره 09130003499 و یا به ارسال ایمیل به آدرس [email protected] در ارتباط باشید